بازاریابی کافی شاپ

بازاریابی کافی شاپ، کافی شاپ ها جایی برای صحبت کردن و دور هم جمع شدن است و کارکرد اصلی یک کافی شاپ ایجاد محیطی برای دورهم بودن است که، بسیاری از افراد برای قراردادهای کاری در کافی شاپ ها دور هم جمع می شوند.

هر مدیر بازاریابی باید درک صحیحی از خواسته های مشتریانش داشته باشد و هر اقدامی که انجام می دهد در راستای بهبود ارائه خدمات بهتر این خواسته ها باشد.


بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی


شبکه های اجتماعی فرصت مناسبی برای معرفی کافی شاپ شما هستند و به راحتی باعث می شود که کافی شاپ شما دیده شود و خاطرات کافی شاپ توسط کاربران مختلف به اشتراک گذاشته شود. دقت داشته باشید اگر از شبکه های اجتماعی به درستی استفاده نشود می تواند باعث خطرات جدی برای کافی شاپ شما شود به عنوان مثال ارسال عکس های مشابه به صورت مداوم برای بازدید کنندگان شما خسته کننده خواهد بود و، بازدید کنندگان فکر می کنند که شما مطلبی برای ارائه ندارید و به همین دلیل از شما ناامید خواهند شد. شما می توانید با ارسال مطالب مربوط به کافی شاپ خود مطالبی مطابق با سلیقه مشتریان، ارائه دهید.


برخی از راهکارهای بازاریابی کافی شاپ


1- بامشتریانتان دوست شوید: اسم مشتریانتان را یاد بگیرید و در دفعات بعد آنها را با اسم صدا کنید و خوش آمد بگویید زیرا تاثیر این صمیمیت را به مرور خواهید دید و شگفت زده خواهید شد.


2- اینترنت رایگان و پریز برق را فراموش نکنید: اینترنت پر سرعت چیزی است که بیشتر کافی شاپ ها به اهمیت آن پی برده اند و در طراحی دکوراسیون داخلی به وجود پریز برق در کنار همه میزها دقت کنید.


3- اطلاعات مشتریانتان را جمع کنید: به سادگی با مشتریان خود خداحافظی نکنید و اطلاعات مشتری را با کمال احترام از او بگیرید، این کار را می توانید با یک برگه نظر سنجی انجام دهید.


نتیجه گیری


بیشتر آدم ها با کشف یک کافی شاپ جدید از آن استقبال می کنند پس اگر در شروع کار خود هستید به راحتی، یک پیامک برای کسانی که در حوالی شما زندگی می کنند بفرستید.